طب سنتی،خواص گیاهان دارویی،تازه های پزشکی

طب سنتی،خواص گیاهان دارویی،تازه های پزشکی

طب سنتی،خواص گیاهان دارویی،تازه های پزشکی

طب سنتی،خواص گیاهان دارویی،تازه های پزشکی

  • ۰
  • ۰

جراحی زیبایی بینی در مردان  ایرانی

جراحی زیبایی بینی در مردان ایرانی

ایرانیان در مورد ظاهر ایده آل بینی بسیار سخت گیر و کمال طلب هستند. این موضوع در مورد مردان به مراتب بیشتر از زنان صادق است. پهن بودن و افتادگی نوک بینی ، درشت بودن بینی قوز بینی و کجی بینی شایع ترین شکایات  مردان از بینی را تشکیل می دهد. از نظر دکتر عباسی  نکته بسیار مهمی که در جراحی زیبایی بینی مردان باید  مد نظر قرار بگیرد این مساله است که پس از عمل بینی، چهره حالت مردانه خود را حفظ کند  و بینی فرم طبیعی خودرا داشته باشد. معنای این حرف در مورد مردان یک بینی با پشت صاف و استوار و چرخشی 95-90 درجه نوک بینی است. اکثرمردان ما تقاضای جمع و جور تر شدن نوک بینی را هم دارند .


گرچه بعضی آقایان خواستار تغییرات زیادتر از قبیل چرخش بیشتر نوک بینی و ایجاد قوس در بینی هستند. دکتر عباسی هیچ وقت این تغییرات را خودش به بیمار پیشنهاد نمی دهد.

در بسیار ی از مردان ما وجود همزمان انحراف بینی، اصلاح همزمان انحراف بینی با جراحی زیبایی بینی را ضروری می کند.ضخامت بیشتر پوست بینی در آقایان نسبت به خانمها سبب میشود که فروکش کردن تورم بینی در آقایان نیاز به زمان بیشتری داشته باشد، بعلاوه انجام فعالیت های بیشتر نسبت به خانمها نیز در ایجاد ورم بینی در آقایان نقش دارد.


منبع سایت رسمی جراح بینی دکتر حامد عباسی

  • ۹۵/۰۷/۲۸
  • majaleteb s.v

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی