طب سنتی،خواص گیاهان دارویی،تازه های پزشکی

طب سنتی،خواص گیاهان دارویی،تازه های پزشکی

طب سنتی،خواص گیاهان دارویی،تازه های پزشکی

طب سنتی،خواص گیاهان دارویی،تازه های پزشکی

  • ۰
  • ۰

عایق الاستومری نسل نوین یا عایق های فوم، با ساختار سلول بسته هستند که بر پایه لاستیک NBR-PVC (نیتریل بوتادین رابر) با اضافه کردن ترکیبات پلیمری ساخته می شوند.

عایق الاستومری بخاطر راندمان و طول عمر بالاتر نسبت به عایق های سنتی همچون پشم سنگ و پشم شیشه، امروزه به عنوان عایق حرفه ای و کارآمد در حوزه عایقکاری حرارتی و برودتی در صنعت تاسیسات و ساختمان به حساب می آید.

از مهمترین ویژگی های این عایق ها باید به طول عمر مفید بالا، مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و بخار آب، نصب آسان و سریع، ضریب انتقال حرارت پایین، عدم وجود گازهای سمی (همچون HCFC و CFC)، انعطاف پذیری و شکل پذیری برای سهولت در عایقکاری اتصالات، غیرقابل اشتعال بودن، محافظت از تاسیسات در برابر خوردگی، عدم واکنش دهی با مواد آروماتیک و روغن های شیمیایی و غیره اشاره کرد.  مجموع این ویژگی ها و مزایا باعث شده که عایق های الاستومری بعنوان کاراترین و مناسب ترین گزینه در صنعت تاسیسات و تهویه مطبوع استفاده گردد.

ادامه مطلب درسایت زیر مطالعه نمایید.

https://parsoxinco.ir

 

  • ۹۸/۰۹/۲۰
  • majaleteb s.v

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی