طب سنتی،خواص گیاهان دارویی،تازه های پزشکی

طب سنتی،خواص گیاهان دارویی،تازه های پزشکی

طب سنتی،خواص گیاهان دارویی،تازه های پزشکی

طب سنتی،خواص گیاهان دارویی،تازه های پزشکی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عایق های پلی استایرن xps، از پلیمر پلی استایرن اکسترود شده تولید شده است. فرآیند تولید این عایق ها با تکنیک ذوب، مخلوط کردن، تزریق و فشرده سازی مواد میباشد که بافتی یکپارچه، نفوذ ناپذیر و سلول بسته ایجاد میکند. از ویژگی های مهم عایق های xps میتوان به وزن سبک، مقاومت حرارتی بالا، مقاومت در برابر نفوذ آب و بخار آب، نصب سریع، عدم رشد قارچ و جلبک، مقاومت فشاری بالا و غیره اشاره کرد. مجموع این مزایا باعث شده که امروزه عایق های xps بعنوان اصلی ترین عنصر عایقکاری سازه در ساختمان های صنعتی، مسکونی و سردخانه ها مورد استفاده قرار گیرد.

برای مشاهده بیشترمحصولات به سایت زیرمراجعه نمایید.

https://parsoxinco.ir

  • majaleteb s.v
  • ۰
  • ۰

عایق الاستومری نسل نوین یا عایق های فوم، با ساختار سلول بسته هستند که بر پایه لاستیک NBR-PVC (نیتریل بوتادین رابر) با اضافه کردن ترکیبات پلیمری ساخته می شوند.

عایق الاستومری بخاطر راندمان و طول عمر بالاتر نسبت به عایق های سنتی همچون پشم سنگ و پشم شیشه، امروزه به عنوان عایق حرفه ای و کارآمد در حوزه عایقکاری حرارتی و برودتی در صنعت تاسیسات و ساختمان به حساب می آید.

از مهمترین ویژگی های این عایق ها باید به طول عمر مفید بالا، مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و بخار آب، نصب آسان و سریع، ضریب انتقال حرارت پایین، عدم وجود گازهای سمی (همچون HCFC و CFC)، انعطاف پذیری و شکل پذیری برای سهولت در عایقکاری اتصالات، غیرقابل اشتعال بودن، محافظت از تاسیسات در برابر خوردگی، عدم واکنش دهی با مواد آروماتیک و روغن های شیمیایی و غیره اشاره کرد.  مجموع این ویژگی ها و مزایا باعث شده که عایق های الاستومری بعنوان کاراترین و مناسب ترین گزینه در صنعت تاسیسات و تهویه مطبوع استفاده گردد.

ادامه مطلب درسایت زیر مطالعه نمایید.

https://parsoxinco.ir

 

  • majaleteb s.v